genieten deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lotus - WaarBenJij.nu genieten deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lotus - WaarBenJij.nu

genieten deel 2

Door: gienie

Blijf op de hoogte en volg lotus

21 April 2011 | Thailand, Bangkok

Meiske kan nauwelijks bij de pedalen, IK LIKE MY HUSBAND !!! zegt ze glimlachend, i have a new a house on the beach, and a boot and he is no working any more…
He likes to fish , and to swim

YOE TOE zeg ik, en ze lacht me toe, ikke niet !!!, maar NU WEL hahhah en zo is het maar net.

Ze zet eerst de toeristen af aan een of andere beache en duizend maal dank verlaten ze de bikke bak , daarna brengt ze ons zo goed als wat thuis ha ha .... duizend maal dank lieverd en have fun under the sun,
En zo gaan de dingen in Thailand, iedereen blij Zij met haar meneer, en HIJ vast met haar en IKKE blij met HAAR auto en de TOERISTEN , met de lift!!!

We komen met onze helmpjes in de hand aan op de resort, de staf kijkt verschrikt op ??? NO HAVE MOTOR???
Uhhhhhhhhhh nee zegt Chang ik heb je er toch over gebeld , enne je zou me toch terug bellen, maar dat deed je dus niet he??
Ze blijf ons strak aan kijken Maar uhhhhhh geen Accident wilde ze weten

NEE @ LEKKE BANDEN EN DAARO BEN IK NIET BLIJ MEE !! ,
Maar waar is de motor dan vroeg ze weer , aan de andere kant van het eiland ZOEKT EN GIJ ZULT VINDEN !! zou ik zo zeggen
Ik kijk Chang aan, met wie hebben we in godsnaam gebeld dan ??

Want na heel lang vragen trekken en duwen aan de foon, wisten ze wel wie we waren toch ?? en ook onze bungalow nummer kwam ze toch bekend voor toch ??, en jou naam die niet alledaags is, was toch een punt van herkenning uiteindelijk na 10 minuten uitleggen en herhalen wisten ze toch wie je was ??

JA zei Chang volmondig
IK zei zeg schat zullen we hier eens bellen en dan kijken welk vlotte personeels lid gaat opnemen, want IEDEREEN belt hier , en iedereen heeft een foon
WE DRAAIEN HET NUMMER………………………gaat over ………en we kijken hoopvol om ons heen
En nog eens en nog eens en NIEMAND reageert, we lachen ons dood

Wie heeft er dan in vredes naam ons gesprek aangenomen, nou we vinden het wel goed we willen een nieuwe brommert, want dat scheuren over het eiland gaat ons geweldig goed af ha ha
BERG OP BERG AF .en genieten van het uitzicht, de baaien , de hagelwitte stranden, en hup daar gaan we weer. Nou ik achterop dan he.

We besluiten naar het haventje op de punt van het eiland te gaan en smullen van Tijger garnalen en heerlijke schepjes, en ander lekkers uit de zee. En ik geniet en geniet,met een dikke coctail en uitzicht over de baai,
Op de terug weg rijden met 70/80 kilometer per uur bergaf waards BIJNA een dikke slang dood!!
Kunnen hem of haar nog net ontwijken, wat weer een dag…………………….

Dikke knuffel en liefs en ja ik wordt gelukkig weer wat bruin, want dat regenwoud had AL MIJN BRUIN WEGGESPOELD

  • 21 April 2011 - 11:52

    Ron En Hanneke:

    Machtig!!!!
    Geniet ervan lieverd!!
    Kus uit een warm Nijverdal!!

  • 21 April 2011 - 18:38

    Sharon:

    Hey lieve mam

    Wat geweldig weer allemaal.
    Heb je mail gelezen en helemaal goed wat je doet.
    Heb boaz op skype gehad al 2 keer deze week helemaal fijn had hem sinds januari niet meer gesproken dus eindelijk weer.
    Hij zag er heel goed uit en gaat ook heel goed met hem. Hij heeft de pst gehad van mij uit thailand dus bedankt haha.
    Nog anderhalve week en dan ben je weer thuis wat gaat de tijd toch snel.
    Maar wij meisjes vinden het erg fijn dat je weer komt.
    Geniet geniet geniet maar dat komt goed dat weet ik.
    Hou van je veel liefs sharon

  • 27 April 2011 - 10:37

    Eva ......:

    Super ....fijn dat je zo geniet kus Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Afstand zit in kilometers niet in onze harten

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

De GROTE VOGEL

25 April 2011

WERELDSTAD MEISJE

22 April 2011

JAMES BOND meisje

21 April 2011

genieten deel 2

20 April 2011

Genieten
lotus

Actief sinds 21 Juni 2008
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 77631

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 03 Februari 2013

vlieg met me mee ..................

29 Juli 2009 - 30 November -0001

droom je je leven, of leef je je dromen??

10 Februari 2011 - 30 November -0001

Afstand zit in kilometers niet in onze harten

20 Februari 2012 - 30 November -0001

Lotus embraces Buddha

Landen bezocht: