Mysterie is opgelost - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van lotus - WaarBenJij.nu Mysterie is opgelost - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van lotus - WaarBenJij.nu

Mysterie is opgelost

Door: gienie

Blijf op de hoogte en volg lotus

28 Februari 2011 | Thailand, Hua Hin

Op de valreep de laatste info
ZIJ is een HIJ,
in prachtige rok en top, MOEST het ons wel te woord staan, omdat ik vragen had over internet en de nachttrein
Het bukte voorover en achter de top was alles zo plat als een dubbeltje of zoals je wilt een thaise bath

We mogen de kamer houden tot we vetrekken en das fijn
Een heerlijk dag aan zee 35c gesmuld uit de keuken van EAP en ja ja zonder tranen afscheid genomen
we kunnen het wel ha ha ha
we gaan zo douchen en zand door het putje spoelen, en ons opmaken voor de lange trein reis{ met al die koffers en rugzakken }Hoe krijgen we het zo snel in de trein en slaaphut die je met zn 4en deelt
maar alles komt goed
kedenge deng kedenge deng oehoe...............

lieve kus , het gaat super goed hier
Heb nu betaals internet in speelhok en game hok , had de verhaaltjes al in WORD staan, want ja dat kun je wel zonder internet he!!!
en was dus nu zo klaar want internet issupersnel hiero
Kleine Thaise jongentjes naast me verdiept in games,zakkie chips mee blikje cola leuk hoor
kusssssssssssssssssssss en meer

• 28 Februari 2011 - 12:53

Nathalie:

Wat weer een verhalen. Jullie genieten mooi om te lezen. Sharon nog een weekje dan moet je afscheid nemen van je moeder en kom je weer terug naar het koude kikkerlandje geniet dus nog even volop van het mooie weer, het eten, de leuke dingen om je heen. Maar vooral samen. Tot snel.

Lieve groetjes Nathalie

• 28 Februari 2011 - 13:19

Mariet En Ria:

Hoi lieverds,

Wat een geweldige foto's hebben jullie gemaakt, schitterend. Hier is het heel erg koud maar krijgen het warm als we naar jullie foto's en verslagen kijken. Geniet nog maar lekker en zeker voor jou Sharon is het avontuur bijna ten einde.
    xxx

• 28 Februari 2011 - 14:43

Boaz:

Veel verhalen, mooie foto's. zo te zien was het tot nu toe alleen nog maar mooi. voor sharon is er nu al bijna weer het einde inzicht. gaat snel als het leuk is hé. sharon mag er nog lekker 1 week van genieten en dat moeten jullie ook zeker gaan doen. mama blijft nog ruim 2 maanden. ik hoop dat je het een beetje je eigen kunt maken op het project, en dat je er zeker ook mag genieten.

ik heb avond diensten, maar hoop dat we eventueel binnenkort even een keer weer kunnen gaan skypen.

ik hou van jullie, en geniet nog even sharon.

Kus van over 16.000km land en zee.
    Boaz

• 02 Maart 2011 - 13:13

Jolande:

Dag Dames,

Hier ook even een berichtje van mij. Ben net terug uit Polen dus heb niet veel kunnen reageren tot nu toe.
    Ik hoop dat jullie alle zware spullen op tijd in de trein hebben gekregen. Zo te lezen genieten jullie erg en ben ik stikkie jaloers op jullie. Heel veel plezier nog saampjes voor de laatste week en succes op het project.
    Liefs and a big hug,
    Jolande